Remedy kuku jari kaki Kulat Asli

Remedy kuku jari kaki Kulat Asli

Kulat kuku jari kaki berjangkit. Ia akan menjadi lebih buruk jika tidak dirawat dengan segera. Ubat semulajadi adalah cara yang paling berpatutan untuk menghilangkan jangkitan kulat. Anda boleh pergi untuk rawatan laser jika anda mahu. Yang ini adalah mudah dan berkesan tetapi akan dikenakan bayaran sejumlah besar wang. Biasanya, rawatan laser dilakukan untuk dua sesi. Dalam tempoh ini, anda akan perlu membayar $ 300 hingga $ 400 untuk operasi. Ia terbukti menjadi rawatan yang sesuai untuk kulat kuku jari kaki.

Praktikal adalah sebab utama mengapa ramai orang menggunakan ubat semula jadi dan bukannya ubat-ubatan oral disyorkan atau ditetapkan atau salap. Rawatan laser boleh berkesan sebagai merendam kaki anda dalam larutan cuka atau menggosok alkohol. Satu-satunya perbezaan antara rawatan laser dan ubat semula jadi adalah masa. Sementara rawatan laser dilakukan dengan mudah dalam beberapa waktu sahaja, ubat semulajadi akan mengambil masa dua hingga tiga bulan sebelum anda akan melihat keputusan yang baik. Rawatan laser akan membawa anda beberapa minit setiap sesi manakala ubat semulajadi akan mengambil 20-30 minit untuk sekurang-kurangnya dua atau tiga kali sehari. Jadi, dengan menggunakan ubat semula jadi adalah mudah lebih daripada rawatan laser.

Jika anda mahu cara yang cepat, mudah dan berkesan untuk rawatan kuku jari kaki, anda boleh mempunyai rawatan laser tidak kira wang yang anda akan menggunakan untuk seluruh operasi. Tetapi, jika anda ingin cara yang lebih praktikal, anda boleh pergi untuk kulat kuku jari kaki penawar semula jadi. Ia sebenarnya bergantung kepada anda. Selain daripada rawatan laser, anda juga boleh cuba menggunakan ubat sapu dan ubat-ubatan oral. Sama seperti laser, anda akan berbelanja besar dengan ubat-ubatan.

Kulat kuku jari kaki ubat semula jadi yang anda boleh cuba menggunakan adalah: ubat kumur antiseptik Listerine seperti. Ia membunuh bakteria di dalam kuku jari kaki anda. anda boleh berjemur di bawah kuku jari kaki dijangkiti anda dalam selama kira-kira 20-30 minit sehari-hari; menggosok alkohol boleh membantu dalam menghapuskan bakteria dan mengelakkan kuku jari kaki yang daripada dijangkiti; epal cider cuka bekerja juga. Anda boleh rendam kaki anda dalam air suam dengan cuka sider epal selama 20 minit. Vicks vaporub masih belum terbukti secara saintifik, tetapi sudah ada mendakwa bahawa ia benar-benar boleh membantu dalam menyembuhkan kulat kuku jari kaki; minyak pati seperti minyak lavender, minyak zaitun, pokok teh dan minyak oregano membantu dalam mengurangkan jangkitan menjadi lebih buruk. Minyak Oregano dan minyak zaitun adalah gabungan hebat untuk penyelesaian kuku jari kaki. Sementara minyak lavender dan teh pokok berfungsi dengan berkesan jika dicampur bersama-sama.

Kuku jari kaki kulat ubat semula jadi yang disebut adalah yang terbaik kerana mereka boleh didapati pada anda sendiri. Tidak ada keperluan untuk anda untuk keluar dan mencari penyelesaian yang mungkin. Satu lagi perkara ialah, anda boleh mempunyai keputusan yang baik tanpa perlu membayar jumlah yang besar. Mereka juga selamat, walaupun minyak oregano, anda perlu mengambil nota ini dengan teliti kerana jika tidak, ia boleh membahayakan kulit anda.

Ubat-ubatan oral berada di sana jika kulat kuku jari kaki ubat semula jadi tidak akan berfungsi. Ia tidak mempunyai kesan sampingan dan pasti akan bekerja untuk anda dalam menyingkirkan kulat kuku jari kaki anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar