Cari Bagaimana untuk menghilangkan batu buah pinggang Cepat!

Cari Bagaimana untuk menghilangkan batu buah pinggang Cepat!

Jika anda tertanya-tanya bagaimana untuk menghapuskan batu karang, anda mempunyai empat pilihan. Dengan gembira, cara yang paling mudah sebenarnya yang paling cepat dan paling mudah. Apa lagi, jika anda perlu membayar untuk rawatan perubatan, ia juga akan menjimatkan wang tebusan raja.

Ini rawatan hari Shockwave (tambahan jasmani shockwave lithotripsy - ESWL), untuk benar-benar letupan batu itu selain menjadi zarah kecil cenderung untuk digunakan dalam keutamaan kepada yang lebih drastik pembedahan batu buah pinggang.

Walau bagaimanapun, ESWL bukan tanpa ketidakselesaan dan risiko. Penyelidikan oleh Mayo Clinic mendapati kesan gelombang kejutan pada pankreas meningkatkan empat kali ganda risiko untuk mendapat kencing manis, kemudian.

Dan, jika batu itu sudah dekat atau masih di dalam buah pinggang, ini boleh menjadi rosak oleh kejutan kemelesetan, yang membawa kepada pengurangan berbahaya rennin dan tekanan darah lain yang mengawal selia hormon.

Dalam usaha anda untuk mengetahui bagaimana untuk menghapuskan batu karang, ubat boleh muncul sebagai pilihan yang lebih mudah daripada ESWL. Tetapi semua farmaseutikal boleh menghasilkan kesan sampingan yang tidak menyenangkan, seperti pening dan loya, dan ubat batu karang adalah tidak terkecuali.

Ini terutama sekali kerana kebanyakan pada asalnya direka untuk tujuan lain, seperti menangani tekanan darah tinggi atau berurusan dengan prostat membesar! Sebagai prostat adalah organ yang hanya terdapat di dalam lelaki, mana-mana wanita yang ditetapkan bahawa ubat mungkin memandang dgn curiga!

Walau bagaimanapun, tujuan ubat ini dan lain-lain adalah untuk membebaskan batu terperangkap dengan santai dan dengan itu meluaskan ureter. Kemudian ubat-ubatan lain meningkatkan aliran air kencing untuk membantu menggerakkan batu.

Mujurlah, anda boleh litar pintas semua ini dengan menggunakan beberapa, selamat barangan runcit biasa. Jadi, tidak masuk akal lebih - dan bukan mencuba untuk membesarkan saluran Kencing anda - untuk menangani punca masalah ini dengan hanya mengurangkan saiz batu itu, bukan? Dengan cara itu ia akan tergelincir keluar dengan mudah tanpa memerlukan ubat.

Kemudian, daripada ubat lebih (dengan risiko kesan sampingan yang lebih) untuk meningkatkan aliran air kencing anda. anda hanya menggunakan peti keselamatan serat larut flush untuk mengusir batu.

Dan berita terbaik dari semua. Menggunakan "barangan runcit selamat" laluan mungkin cara yang paling cepat untuk bebas daripada kesakitan dan batu anda. Jadi, sekarang anda tahu bagaimana untuk menghilangkan batu buah pinggang dan pilihan yang anda ada, saya pasti anda akan membuat satu yang waras.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar