Apakah yang dimaksudkan dengan Spa Perubatan?

Apakah yang dimaksudkan dengan Spa Perubatan?

Rekacipta daripada Spa Perubatan

Pada masa lalu, jika seseorang individu itu berminat dalam mana-mana prosedur perubatan kosmetik kecil dia terpaksa membuat temujanji dengan doktor kulit atau pejabat pakar bedah plastik itu. Suasana steril dan syarat yang tidak selesa, hampir tidak ada gaun pesakit akhbar itu tidak popular di kalangan individu yang merasakan bahawa semua sebarang gangguan pembedahan tidak perlu bagi prosedur kosmetik yang mudah. Oleh itu, doktor dan usahawan perniagaan berkumpul untuk membentangkan apa yang kini telah menjadi satu trend yang berkembang pesat BERSIJIL. Trend Itulah spa perubatan atau spa med. Pertubuhan ini telah menjadikan matlamat mereka untuk mengambil tidak selesa, steril perasaan hospital daripada prosedur kosmetik rutin dan untuk sebaliknya menjadikan pengalaman setiap pesakit santai dan menyeronokkan seperti sebuah spa hari.

Apabila spa med pertama berada di pasaran terdapat tindak balas bercampur-campur. Ramai orang terkejut dengan idea spa perubatan. Lagipun, spa hari perubatan jangka seolah-olah seperti zat dungu. Tetapi, walaupun kebimbangan awal, idea ditangkap pada dan kini terdapat beratus-ratus spa perubatan di seluruh Amerika Syarikat.

Apa yang berlaku di di Spas ini?

Aspek unik spa ini ialah mereka kelihatan dan berasa seperti spa hari kelas biasa, tetapi mereka beroperasi di bawah pengawasan seorang profesional penjagaan kesihatan berlesen. Kebanyakan spa mempunyai pelbagai pakar kulit atau pakar bedah plastik bekerja di pertubuhan untuk melakukan beberapa prosedur dan untuk menyediakan pengawasan untuk disahkan, pengamal perubatan terlatih yang melakukan sebahagian daripada prosedur. Jenis-jenis rawatan yang ada berbeza dari spa di spa, tetapi mereka hampir semua pesakit luar, prosedur bukan pembedahan kosmetik. Rawatan satu adalah mungkin untuk melihat di spa-spa ini termasuk:

o penyingkiran ini rambut Laser prosedur popular dilakukan pada pelbagai bahagian badan tetapi yang paling popular adalah bibir atas, belakang, kaki, garis bikini dan dagu.

o microdermabrasion ini Perubatan adalah satu prosedur yang digunakan untuk membuang corneum strata (permukaan paling luar yang mati kulit) sebahagian atau sepenuhnya oleh lelasan cahaya. Ini membantu dengan matahari kulit yang rosak untuk mengurangkan kemunculan parut dan tompok-tompok hitam.

o Botox dan Restylane suntikan-suntikan ini menegangkan muka dan mengurangkan penampilan kedutan.

o Thermage-prosedur yang menggunakan haba untuk mengetatkan dan tona kulit.

Menerima rawatan kosmetik di salah sebuah spa ini boleh menjadi satu pengalaman yang menyeronokkan bagi mereka yang ingin mengelakkan perjalanan ke pejabat doktor. Untuk maklumat lanjut mengenai suasana spa med dan pelbagai jenis prosedur yang boleh disediakan, melawat dermatologi kawasan Houston.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar