Lima Pilihan untuk Meningkatkan Penghadaman Anda

Lima Pilihan untuk Meningkatkan Penghadaman Anda

Masalah perut telah menjadi aduan kesihatan terkemuka di kalangan rakyat Amerika, terutama wanita. Orang ramai bermunculan Tums seperti gula-gula dan mengambil pelbagai pil untuk menutup gejala mereka pedih ulu hati, senak, gas dan refluks asid. Terdapat pilihan yang lebih baik.

"Makanan tertentu, mewujudkan masalah penghadaman yang boleh membawa kepada isu-isu lain kesihatan lebih penting. Tetapi jika anda tahu beberapa petua, anda akan mengurangkan ulser, masalah pencernaan, pedih hulu hati, loya dan berbagai macam penyakit lain."

Tunggu Kentang

Elakkan makan daging merah dengan kanji, Badan menggunakan enzim yang berbeza untuk memecahkan daging merah daripada menggunakan bagi kanji, jadi apabila anda campuran mereka bersama-sama, tidak mungkin rasa tidak selesa. Cuba daging dengan sayur-sayuran dan skip kanji.

Ramai orang yang menghadapi masalah berat badan mempunyai fungsi usus miskin. Memudahkan cara anda makan boleh membantu.

Makan Buah Sebagai Snek Antara Makanan

Buah-buahan adalah makanan segera mencerna. Buah-buahan adalah antara makanan-makanan ringan yang besar untuk mengekalkan tahap gula dalam darah stabil dan menghalang makan berlebihan ketika waktu makan gulung di sekeliling.

Minum lebih banyak air, Tetapi Kurang Dalam Makanan

Downing segelas air setengah jam sebelum makan adalah tip yang hebat untuk menjaga anda daripada terlebih makan dan boleh membantu anda lupa tentang makanan apabila anda tidak benar-benar lapar. Dengan waktu makan anda tetapi menyimpan cecair pada tahap minimum. Mengunyah menghantar isyarat bahawa makanan akan datang menyebabkan pengeluaran enzim pencernaan, apabila yang yang diikuti dengan slug cecair, enzim pencernaan dicairkan memperlahankan penghadaman anda.

Lupakan Roti

Kebanyakan orang melebihi muatan bijirin dan tenusu. Akibatnya, tubuh mereka tidak boleh menggunakan segala apa yang mereka ambil. Lebih teruk lagi pilihan mereka biasanya roti yang diperbuat daripada tepung putih banyak diproses. Pada asasnya kosong dari nilai pemakanan.

Roti putih dan tepung putih menyebabkan usus anda untuk menjadi lembap, dan hamper penyerapan vitamin dan mineral pemakanan. Jangan terpedaya dengan label yang mengatakan diperkaya dengan vitamin dan mineral ... Syarikat-syarikat ini menanggalkan semua yang baik daripada bijirin dengan pelunturan dan pemprosesan yang berat kemudian menambah vitamin murah sintetik yang badan anda akan menolak.

Memberikan ujian. Membuat komitmen untuk menghapuskan roti untuk tempoh 10 hari hingga 2 minggu. Lihat bagaimana anda rasa. Anda akan melihat lebih banyak tenaga, kurang kelesuan, lebih peka dan tahap yang lebih tinggi tumpuan.

Jika anda telah di diet pemakanan yang rendah untuk tempoh masa yang panjang, (makanan segera, makanan yang diproses, tepung putih, gula putih) anda perlu melihat ke manfaat kepada detoxing dan membersihkan kolon.

No More Bubbles

Pengkarbonan adalah mengasapi, dan ia benar-benar menyebabkan kekurangan mineral. Menambah minuman berkarbonat kepada badan anda mempunyai kesan yang tidak baik pada perut anda, jantung, hati dan pundi hempedu - apatah lagi ia adalah satu kerengsaan sebenar untuk kawasan perut "Terutamanya menjauhkan diri dari diet minuman berkarbonat kerana ini juga menambah peningkatan peluang. kanser, kerosakan otak dan ia menyebabkan badan anda untuk mengidamkan karbohidrat.

Sebaliknya: minum jus segar sayur-sayuran, air, jus buah-buahan semula jadi dan teh herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar