Rawatan Untuk penderita paraplegik dalam Tiga Langkah Mudah

Rawatan Untuk penderita paraplegik dalam Tiga Langkah Mudah

Apakah rawatan yang terbaik untuk penderita paraplegik? Sebelum kita pergi ke sana, membolehkan hanya perlu lihat apa penderita paraplegik berada. Mereka adalah orang-orang yang telah mengalami kecederaan rumit untuk saraf belakang, yang menjejaskan fungsi anggota badan yang lebih rendah.

Biasanya, anggota atas adalah baik.

Jika anda telah mengalami apa-apa kecederaan yang rumit, ia mungkin bahawa anda mempunyai rawatan perubatan yang luas - ubat-ubatan dan pembedahan.

Tetapi anda masih boleh merasa bahawa anda boleh menjadi lebih baik, bahawa mesti ada sesuatu yang lain yang anda boleh cuba untuk memulihkan fungsi saraf.

Adakah anda menyalak pada pokok yang salah, atau ada apa-apa bantuan lain yang kamu belum diterokai?

Secara ringkas, ya ada.

Sekarang, saya tidak mencadangkan bahawa setiap lumpuh akan ajaib pulih fungsi penuh yang cadangan berikut, tetapi saya boleh memberitahu anda bahawa ia adalah hampir pasti bahawa setiap satu akan mendapatkan sedikit kelegaan, jika hanya paliatif.

Dan, mungkin, yang paling penting anda tidak akan datang kepada apa-apa bahaya, walaupun ia tidak adakah anda lebih baik.

Pertama, pastikan diet anda adalah baik kerana ia boleh. Makan banyak makanan sebenar - buah-buahan segar dan sayur-sayuran. Mengehadkan atau mengurangkan makanan sama sekali segera, makanan ringan dan makanan diproses (gula, tepung putih, pemanis tiruan, perisa, bahan pengawet, warna, dan lain-lain). Belajar membaca label pada segala-galanya.

Makan sebanyak-buahan mentah segar, yang mungkin.

Hadkan tenusu dan daging.

Menambah makanan keseluruhan dan super makanan tambahan kepada diet anda. Setakat ini makanan tambahan yang paling penting, dengan cara yang panjang, adalah alga hijau biru.

Tambah sumber semulajadi vitamin C untuk diet anda. Acerola ceri adalah salah satu yang terbaik.

Elakkan makanan tambahan yang terpencil dan tiruan jadi yang biasa terdapat.

Dengan diet yang semula jadi kaya dengan semua nutrien yang penting, badan anda akan ke tempat kerja untuk melakukan apa yang boleh untuk merawat secara semulajadi saraf rosak anda.

Perkara kedua yang paling penting yang anda boleh lakukan adalah untuk mempunyai sikap yang positif. Tonton video lucu, pergi kursus positif, apa sahaja yang merasakan baik untuk anda. Tetapi masuk ke dalam tabiat pemikiran positif. Yang mempunyai potensi melakukan anda lebih baik daripada apa-apa benda lain yang tunggal yang anda boleh lakukan.

Rawatan semulajadi terbaik untuk penderita paraplegik telah menjadi homeopati. Ini melibatkan menyaksikan homeopati profesional. Keputusan mungkin lambat datang, bergantung kepada usia kecederaan dan apa rawatan yang anda mempunyai.

Tetapi anda juga boleh melakukan jumlah terhad yang baik, dengan merawat diri anda di rumah, dengan homeopati.

Ubat Hypericum adalah satu bahagian bagi kerosakan kepada saraf.

Potensi yang dicadangkan (kekuatan) adalah 30c dan dos sekali sehari.

Peningkatan mungkin pada mulanya menjadi emosi dan sistemik. Seperti rangka yang lebih bahagia fikiran dan tidur yang lebih baik. A kesemutan atau rasa pedih dalam saraf cedera anda akan memberitahu anda apabila sesuatu mula berlaku. Sokongan daripada homeopati adalah disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar