Apa yang menyebabkan Kejang Kaki dan Bagaimana Betulkan Ia

Apa yang menyebabkan Kejang Kaki dan Bagaimana Betulkan Ia

Mengetahui apa yang menyebabkan kejang kaki bermakna bahawa anda mempunyai potensi untuk menghapuskan mereka sama sekali. Penyakit dan masalah kesihatan am yang memberikan anda potensi. Penyakit yang badan anda memberitahu anda, anda perlu melihat kawasan kesihatan.

Mudah-mudahan diet anda tidak menyediakan anda dengan nutrien yang diperlukan, bahawa anda tidak melihat penjagaan kesihatan secara holistik atau bahawa anda mengelakkan emosi anda tidak mahu menghadapi, tetapi perlu, untuk meneruskan perjalanan.

Apa pun, melihat kepada mana-mana kawasan kesihatan anda sebagai isyarat yang positif, anda perlu mengambil beberapa tindakan.

Jadi kembali kepada apa yang menyebabkan kejang kaki adalah, sedikit sebanyak bertanya berapa lama seutas tali adalah. Ia bergantung kepada anda. Anda adalah seorang individu yang unik dan kekejangan kaki anda akan menjadi berbeza, dan mempunyai rawatan yang berbeza dari orang-orang yang lain mengalami.

Tetapi kejang secara umum sering mempunyai satu tujuan. Dan sebab itu adalah bahawa anda adalah rendah dalam magnesium nutrien mineral.

Sebelum anda tergesa-gesa dan membeli makanan tambahan magnesium, biarlah saya menjelaskan bahawa yang mungkin tidak menjadi perkara yang terbaik untuk dilakukan untuk mengubati kejang anda.

Jika anda kekurangan magnesium dalam diet anda, anda mungkin kekurangan yang besar banyak nutrien lain juga. Diet kebanyakan orang kekurangan dalam pelbagai bidang kerana mereka tidak makan makanan yang cukup nyata, seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.

Jadi perkara pertama yang anda benar-benar perlu lakukan adalah untuk menangani diet anda. Potong atau menghapuskan makanan segera, makanan ringan dan makanan diproses (seperti gula, tepung putih, pemanis tiruan, perisa dan warna).

Kurangkan tenusu dan daging. Dan meningkatkan buah-buahan anda dan pengambilan sayur-sayuran sehingga sekarang.

Hanya mengambil tindakan itu sajalah yang boleh menjadi apa yang akan menyembuhkan kejang kaki anda.

Tetapi diet tambahan juga merupakan idea yang baik, dengan syarat ia adalah dalam bentuk makanan super - iaitu dalam keseimbangan semulajadi dengan nutrien lain dan dalam bentuk yang mudah diserap. Kebanyakan makanan tambahan yang anda beli adalah terpencil dan tiruan, jadi tidak mudah diserap oleh badan anda. Yang terbaik makanan semua super pusingan adalah alga hijau biru.

Jadi, dalam mencari apa yang menyebabkan kejang kaki, anda dapat melihat bahawa anda telah mendapat maklumat yang berharga yang mungkin menyembuhkan bukan sahaja kekejangan anda, tetapi meningkatkan tahap kesihatan anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar