A Flu Shot Alternatif dalam Enam Langkah

A Flu Shot Alternatif dalam Enam Langkah

Kemungkinan jika anda membaca ini, anda sudah sedar tentang risiko atau kesan sampingan menerima ditembak selesema. Walaupun media sedang berusaha bersungguh-sungguh dengan agensi-agensi kerajaan dan CDC untuk memastikan setiap pada setiap seorang daripada kita berdiri sejajar menunggu lagi vaksin lain, anda tahu anda tidak akan menjadi salah seorang daripada mereka menunggu koktel anda bahan-bahan yang boleh dipersoalkan .

Alternatif Selesema Ideal Shot

Sekarang bahawa anda telah membuat keputusan untuk kekal selesema ditembak percuma, apakah langkah seterusnya? Apakah alternatif semula jadi yang baik untuk ditembak Selesema?

A kuat, sistem imun yang sihat dalam kunci untuk mencegah virus selesema daripada menyerang badan anda. Jika baris pertama anda pertahanan yang kuat dan sihat, maka anda mempunyai alat untuk kekal sihat dan "selesema percuma".

6 Langkah Untuk Sistem Imun Sihat & A Flu Shot Alternatif

1) Makan Sihat - Makanan Pemakanan. Menghapuskan atau mengurangkan pengambilan gula serta makanan yang diproses. Gula dan makanan yang diproses menghalang fungsi sistem imun, mengurangkan kepada keadaan lemah dengan cepat.

2) Latihan - Satu badan yang kuat adalah badan yang sihat. Apabila darah mengalir, komponen kompleks sistem imun anda berfungsi pada tahap yang optimum.

3) Tidur - Satu badan yang beroperasi dengan lebih efisien yang tidur dilucutkan satu. Mengambil langkah-langkah untuk mendapatkan tujuh hingga lapan jam setiap malam.

4) Mengurus Tekanan - Adalah dipercayai sebanyak 90% daripada penyakit dan penyakit yang dicetuskan oleh tahap tekanan yang tinggi.
Badan yang di bawah tekanan untuk tempoh masa yang lama menjadi lelah dan tidak mampu untuk menentang pencerobohan dari penyakit, termasuk selesema.

5) Basuh Tangan Anda - kuman, bakteria dan virus semata-mata tidak akan hidup di permukaan bersih dan dibasmi kuman, termasuk tangan anda.

6) Ambil Tambahan Perkukuh Sistem Imun Anda - Dapatkan Vitamin D & Vitamin C lurus dari matahari jika anda boleh, jika tidak dalam bentuk makanan tambahan yang baik. Omega 3 Minyak telah ditunjukkan untuk membantu menguatkan sistem imun. Perak Koloidal, sistem pembina imun, membunuh sehingga 650 jenis bakteria dan virus apabila digunakan sebagai makanan tambahan menjadikan alternatif ditembak selesema yang kuat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar